Spendrups IT använder Repo för att övervaka plattformen samt följa status för meddelanden genom integrationsflödena. Här har man använt sig av möjligheten att skapa anpassade vyer. Exempelvis kan man enkelt i en aggregerad vy följa en order genom hela kedjan via flera olika separata integrationsflöden ända ut till faktura. Kundtjänst har även en egen vy där de själva kan hantera enklare fel som t.ex. att en kund saknas i affärssystemet. API-anropen mot M3 är vanligtvis komplexa, men Repos lättnavigerade API-loggning ger fullständig insikt i vad som har skickats.
”Med Xperts Repo får vi en enklare översikt och större insikt i vad som egentligen händer i integrationerna, vilket underlättar felsökning. Dessutom får vi ökade möjligheter att automatisera större delar av integrationsprocesserna i form av autotester med mera”, säger Enno Lepik, ICC-ledare, Spendrups.
Läs gärna mer om Xperts Repo här.